Monday, April 15

Beaufort Trail Jamm

Date : 14 April 2013 ( Sunday )
Venue : Beaufort 
Pertama kali naik keretapi dalam hidup.saya sangat teruja! Insan bertuah yang akan menjadi kekasih saya harus menaiki train itu sekali lagi dengan saya. 
Cyeeka, Brenda and me. Sedang menunggu train balik.Sempat buat street jam lagi.Tapi Uke street jam di kk tak dapat datang pula. 

New friends in SDA Lumat, Beaufort Church : Cila yang campin memasak , Midya yang cantik



Lagu : I'm yours. Seronoknya duet ngan cyeeka.Boleh buat parting voice. 

Selamanya kami bestie. Sama-sama single dan berjaya ^ ^ 

Price tag Uke version. Nice one!

Dua penampilan yang berbeza.Dan jujur ketika ini, saya melihat cyeeka sangat cantik dan dewasa. 

Inilah kembar saya Esthervina produk Beaufort.hihihi.Dia sangat sekepala dengan saya.Kuat makan, santai, guragas dan friendly.I called her Koyo ester. Dia tinggi dan lawa. saya pindik.ahahha!Saya gembira!sebab orang yang sama nama dengan saya mempunyai personaliti yang serupa dengan saya! Thank q God! Blessed Esthervina and Estherina! 

No comments:

Post a Comment

SterCy Non-StopThought