Wednesday, February 20

SENYUMANMU

Senyuman manismu menggetar jiwa.maka senyumlah :) Lecturer aku cakap..senyuman seorang guru adalah pengukuhan terbaik.setuju! seronok sangat kuliah Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan dengan puan Afinah. Banyak unsur kecindan membuat kami sekelas tak habis-habis ketawa. Taklah boring sangat. Sportinglah classmates aku.Bangga jadi sebahagian daripada mereka.Itu membuat kami lebih selangkah daripada orang lain :) 


Semalam kelas dengan Encik Subra~omo! Dia amat geniuslah! Katanya, orang sukan mampu menerima kekalahan dalam hidup.Setuju lagi!!! hidup sukan! Katanya, kita tak boleh simpan kesedihan.Nanti atrium kiri jantung yang mengepam darah akan membengkak.Tak boleh rasa sebak dan sakit yang teramat.Oleh itu, lepaskanlah kesedihan itu.Bersukanlah.Bersahabatlah.Berbicaralah. Aku sempat recheck dada sebelah kiri.Ok saja.hihi.walaupun kadang-kadang tu, rasa ada sesuatu yang amat menyesakkan.Nasib baiklah aku punya Tuhan, aku punya padang luas yang selalu menerima kakiku meragam di sana, punya kawan-kawan yang comel :) , punya family yang amat memahami.Amen.Hidup belum berakhir...

No comments:

Post a Comment

SterCy Non-StopThought