Sunday, October 14

Take Over " Beauty Pageant "

Wahhh! she looks like my old friend. Walaupun kartun2 sja, apasal sebijik ni? just like my fren c  "Dedeng " Rindunya dekat dia. Last meeting her ~2007.Now its 2012, berapa tahun la sudah 2??masuk enam tahun. agak lama yaa. I hope i can meet her and attend her wedding :)  Bukan itu point aku sebenarnya..tengok dlu ayat 2.setuju sangat.hehe! Tapi kwn lama aku 2 layak dapat gelaran Beauty pageant:) ayu and manis mcm pmpuan dalam lukisan 2. Sikap pun mcm mama2.Penyayang dan lembut saja orangnya. Dia marah, orang tak takut langsung~@ kitorg x sanggup nak naikkan angin dia. Terlalu baik. Sia salute la sikap dia ni. Ini barulah cantik hati, cantik luar.eseh. Yala sebagai wanita kan. Kekadang aku malu ni. Haha! Aku kasar semcm lelaki ja. bukan ayat2 lah.mcm cara duduk, cara jalan..aiishhh. Jgn salahkan athletic yerr.hahha! 
Ramai lagi wanita yang boleh aku bagi title Beauty Pageant ni..eseh. Termasuk kakak aku yang baik hati :) Bukan lessbian ya.saja memuja kecantikan dalaman mereka. 
SterCy Non-StopThought