Tuesday, October 16

Fairy Oh fairy!


Baru tadi print result sem lepas. Terkejut tengok amali gimnastik aku.Punya terukk!!Why B-??????? result ini membuat pointer aku jatuhhhhh.Omg! sedih hati. Seingat aku, amali sem lepas aku bukannya teruk sangat.aku dapat buat semua. Inilah amali first aku dapat B- . Teruk gila 2..jauh beza ngan yang dapat A.Sedih + geram + panas + sakit hati + tak puas hati. Bayangkan sem 1 amali kecergasan fizikal aku A+, Amali renang aku A+ juga..sem lepas gimnastik aku teruknyaa..padahal benda-benda yang diamalikan 2..guling hadapan, lompat lombol..flip, head stand..mmg la head stand aku kurg ckit.tak konfident. Tapi orang lain yang tak dapat buat pn mc dapat A. adoii..maw salahkan sapa? mungkin ikut pensyarah kot..masih tak dapat terima hakikat sebenarnya. Bila tengok result sem lepas cantik saja berbaris A.tba2 gimnastik B-. Terkejut pun ada. mmg la aku buat head stand kurg.yang lain semua ok ja. hurmm..unfair untuk aku dan farah juga.Dia pn dpt markah y sama ngan aku.kecewanya. Harap-harap amali bola tampar n bola baling yang terbaru ni, tak mengecewakan. Tapi rasa kurg adil juga..biarlah rahsia.Nyway, biarlah pointer aku jatuh skit. Yang penting, pemerolehan ilmu itu bermakna. Nak fight untuk praktikum pulak sem depan. exam sem ini pun nak buat yang terbaik :) Sabar Eyster :) 
~Just like a fairy tale..i din believe it yet :( 
SterCy Non-StopThought