Wednesday, April 24

She's cool ^ ^

Venue : Al Faith Restaurant, Keningau Mall
Event : Air cond dulu bahh! hihi

Ami and me ^ ^ 
Saya berpraktikum di Sk.Bulu Silou dengan cikgu cool ini ,cik Ami Harnani. Kami sangat selesa dan open antara satu sama lain. Dia ni kira agak pendiam dan pemalu orangnya.Tapi tidaklah seperti sangkaan orang lain.Jika kena dengan topik, dia amat responsif dan supportive. Kami memiliki banyak persamaan walaupun pada dasarnya kami kontra antara satu sama lain. Bila dah cerita-cerita, sharing2 rupanya terdapat banyak perkara yang kami punyai bersama :) Memang group mate terbaik praktikum.Semua urusan dan aktiviti harian di sekolah jadi senang. Tiada masalah dengan group mate. Tambahan pula, cheong dan Andy juga sangat sporting.Memang gentlemen la dua orang group mate aku tuuhh!
Poin aku sebenarnya,..ehem2..wahh..terharu ^ ^ cikgu Ami yang cool ini memuji aku. Aku malu2 konon tapi dalam hati, kembang kempis.Lubang hidung pun kembang2.Tak juga keluar taih hidung.miaahahha. setiap kali masa free di sekolah, kitorang pg makan sama-sama. So, kitotang sharing2 la tu. Satu hari tuu, dia cakap kat aku " Esther, syukur saye sangat2 sebab segroup dengan korang untuk praktikum. Saye blajar banyak perkara dari kamu " Wahhh, terharunyaaa!!Thank q Ami.I am just me. Mulalah dia menghuraikan tentang aku ini satu-satu lembaran. Selama ni kitorang just say hi, usik-usik gitu, time di ip.Yalah, maklumlah dia kelas lain kan.Jarang pula tu jumpa walaupun satu ip. Jadi dia tak sangka-sangka aku ni macamana.So, bila kitorang sama-sama praktikum, dia nampaklah siapa si Esther tu. Adoii..aku bukannya menilai diri sendiri. Mereka yang menilai :) cik Ami ni kata, aku ini berterus terang dengan personaliti aku.Maksudnya, dia tidak perlu bertanya tentang aku, sebab dia nampak dengan nyata sikap-sikap aku. Paling kuat makan. Hari-hari singga di keningau mall untuk lunch dan tumpang air cond.Aahhahaa! Dia suka.Dia selesa. Dia menghargaI.Dan aku juga suka.Orang lain senang dengan aku, aku pun senang :) Cik Ami, aku juga manusia biasa yang ada sikap negatif :) Apa-apapun, aku happy kerana membuatmu bisa berbicara banyak dengan aku dan tak kering gusi.Aku juga happy kerana bisa membuatmu selesa sepanjang kita praktikum sama-sama. 

No comments:

Post a Comment

SterCy Non-StopThought