Monday, January 7

I cannot turn back time!

I do love him so much. Yess, i do. He knows me well and even seen me in a very tough looking just like a guy when i do sport.haha! I remembered so much things about him.He's such a very good guy for me. The respectful is the key in our relationship before..and the principles are to be honest, to be faithful and to trust. I admit..He's really a nice guy.

I am hurt so much when everything end up just like this.  I have no scandal during our relationship. I know him too. I know he loved me damn much! I pray so hard and asking God.Why everything turned to be like this?? I ever blame God for that. I don't even thank God. I hate the way His family thinks about our future! But i do love them :(

I don't know what to say..they are talking about the differences. I don't want to elaborate and explain what is the differences.It is killing me slowly. People are so egois!

He is so special.I know him as an enemy before..hahahah!and everything grew up as a friend. it takes 1 year for me to fall in love with him. finally, we are in love. I love him just the way he is.

Apa yang saya suka tentang dia.....sometimes i called my self crazy.but no one will understand.but, experience will taught you so much things :)

-Dia sangat menghormati saya sebagai wanita 
- Dia sangat memahami saya
- Dia selalu mencari saya
- Dia membuat saya merasa istimewa
- Dia menghantar teks mesej yang panjang dan bermakna
- Dia menghargai pemberian saya
- Dia menyokong setiap aktiviti saya
- Dia tidak pernah mencuba untuk mengubah saya yang kadang2 maskulin hahaha
- Dia suka memuji saya dengan ikhlas
-Dia katakan bahawa, saya selalu cantik dalam dan luar
- Dia memuja saya
- Dia suka melayan karenah saya yang macam2
- Dia suka mendengar luahan saya
- Dia pendengar yang amat baik
- Dia tahu banyak tentang saya
-Dia tahu apa yang saya sedang fikir bila berjauhan dengan dia
- Dia akan berusaha menenangkan hati saya bila saya sakit hati
- Dia membenarkan saya menangis depan matanya
- Saya percaya dia
- Dia pandai menyanyi
-Dia pandai main muzik.
-Dia pernah ajar saya driving!
-Dia sgt hebat mengurus
-Dia sgt cool :)
- Dia selalu merindui gelak tawa saya


Macam2 lagi. Saya terhibur bila mengingati semua tentangnya. Dia memang  lelaki yang sangat baik untuk disayangi .I pray for him supaya jumpa seseorang yang akan menyayangi dia dengan tulus ikhlas. Saya akan merasa sangat tenang jika dia dapat berbahagia dengan perempuan yang baik-baik.semestinya sehaluan dengan dia. Saya selalu menyokong dan akan terus memberi dia semangat. Thank you so much for being so nice to me. Thank you for loving me.saya sangat menghargai dia :) 

Dia mengharapkan saya akan disayangi dan dicintai oleh lelaki yang jauh lebih baik. Amen.thank you so much! 

No hates..No regret. This is the way we choose to be.It has to be. I am happy if you are happy. 

Sejujurnya, dia masih ada di perasaaan saya.tapi dalam hatiku menyimpan satu harapan :) untuk membina sebuah hidup baru dan membuka lembaran baru..berjalan bersama Yesus selalu :)

"I will make the future to be wonderful " 




No comments:

Post a Comment

SterCy Non-StopThought