Monday, July 9

FAKE.

Beyond the liver

Tersebutlah kisah..eseh..hurm..tengok tajuk entri ni aku tengah rasa meluat sebenarnya.Tak tahulah.Dunia ini penuh drama. Drama yang dibuat2 dan buruknya melibatkan orang yang tak masuk akal. ini bukan kisah aku.tapi kawan aku. Kawan aku seksi.I know it. U know it too :) Kami orang geram gila kat sorg ni.I dont need to mention it. Gara-gara cemburu yang tinggi sampai ke langit kawan aku yang baik ni jadi mangsa keadaan. Tak de hati langsung nak rampas boyfren dia. Kawan kot. classmates.x salah nak mesra2 macam KAWAN. kami semua memang sporting dalam kelas.memang salah besarlah yang buat persepsi buruk tentang relationship kami dalam kelas. Kawan aku bukannya mengedik.Bukannya mengatal.tak reti cermin diri kot orang yang label dia 2. Terkejut tahap naga aku tengok perangai dia.macam tu pulak.Hilang respect aku dalam diam.tak pelah.kitorang diajar untuk menerima keadaan dan tidak perlu memberitahu dunia akan kelemahan sendiri. Betullah kata-kata hikmah ini ~ Kebimbangan membuat kita tidak dapat melihat masa depan~ Kenyataan ini benar.Bila kita terlalu risau dan bimbangkan sesuatu, otak kita stuck! lebih baik kita santai dan cuba ikut rentak saja. everythings FAKE. 
so kesimpulannya, setiap orang ada kelemahan.termasuk aku.aku telah belajar untuk tidak berpura-pura depan orang.APa yang benar dan aku rasa, biar orang nampak dan nilai sendiri.tak perlu membuat penilaian ke atas diri sendiri. Sebagai manusia biasa, kita terima hakikat bahawa..rambut sama hitam,hati lain-lain. 
Apa-apa yang berlaku di masa hadapan..terima saja.. kesimpulan daripada kisah yang meluat ni, kami sekawan yakin dan percaya,...ini pasti ada hikmahnya. ~Perempuan baik untuk lelaki baik~
SterCy Non-StopThought